ثبت نام كاربر
  1398/05/02
 
تاریخ: 1397/11/21 نظرات: 0 نظر نمایش: 173 مرتبه تعداد امتیاز: 0   (Article Rating)
میز خدمت استانداری و فرمانداریها راه اندازی می شود

 
جلسه هماهنگی و توجیهی معاونین برنامه ریزی فرمانداری های استان برگزار شد.
در این جلسه مهدی مکارمی مدیرکل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری با تاکید بر ضرورت توجه به منشور حقوق شهروندی دولت گفت: هدف از ایجاد میز خدمت در سازمانها و دستگاهها تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مردم و حفظ کرامت و تکریم ارباب رجوع است.
مهدی مکارمی گفت: ضرورت دارد فرایندهای ارائه خدمات در سازمانها بصورت روشن و شفاف در اختیار مردم قرار داده شود و به نحو مناسبی نسبت به ارائه خدمات به آنان اقدام شود.
وی گفت: در فازهای بعدی الکترونیک نمودن خدمات و پاسخگویی به ارباب رجوع در استانداری صورت خواهد گرفت و برخی فرایندهای تخصصی استانداری بصورت الکترونیک ارائه خواهند شد.
وی گفت: عملکرد میز خدمت فرمانداری ها و دستگاههای اجرایی در شهرستانها مورد ارزیابی و پایش قرار خواهد گرفت.
مکارمی تاکید کرد: با اجرای طرح میز خدمت، از این پس یکی از ملاک های مهم ارزیابی فرمانداری ها و دستگاههای اجرایی در استان، رضایتمندی مردم در این زمینه خواهد بود.
مدیرکل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری در ادامه سخنان خود گفت: شاخص های عمومی و تخصصی ارزیابی فعالیت فرمانداری های استان در دست تهیه و تدوین است که پس از ابلاغ این ارزیابی ها بصورت ماهانه با نظر واحدهای تخصصی ستاد استانداری صورت خواهد گرفت.
وی همچنین توضیحاتی درباره برنامه های دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری برای اصلاح و و نوسازی فرایندهای کاری در استانداری و همچنین ساماندهی امورات اداری و توسعه منابع انسانی ارائه نمود.
در این جلسه معاونین فرمانداران استان نقطه نظرات خود در اجرای طرح های تکریم ارباب رجوع و میز خدمت ارائه کردند.
کد: 49006
نویسنده خبر: فاطمه خاک جسته
DNNArticle
rss
هیچ گروه خبری وجود ندارد. ابتدا یک گروه خبری اضافه کنید.